Naklejki firmowe

Naklejki firmowe od wielu lat cieszą się niewątpliwą popularnością wśród odbiorców. Stanowią często istotny element brandingowy. Wykorzystywane są bardzo często jako materiał promocyjny, prócz tego wyklejanie witryn sklepowych stanowi coraz częstszą praktykę, by zwrócić uwagę potencjalnego odbiorcy. Jakie korzyści płyną z wykorzystania tego elementu jako elementu swojej strategii marketingowej? Jest ich bardzo wiele, spróbujmy wymienić choćby najważniejsze z nich:

– niska cena; jest to niewątpliwie olbrzymi atut. Niewielkim nakładem finansowym jesteśmy w stanie wyprodukować dużą liczbę takich naklejek, a co za tym idzie dotrzeć do większej liczby osób jednocześnie bądź podjąć dystrybucję do szerokiej grupy odbiorców. 

– prostota; czasem jest to np. logo firmy, które wystarczy umieścić na drzwiach do swojej firmy, by móc skierować uwagę odbiorcy na to miejsce. 

– multitaskowość; naklejka może mieć różne przeznaczenie, może być elementem brandu, prezentem w ramach kampanii promocyjnej dla partnera biznesowego bądź klienta lub czymś w rodzaju czy sposobem identyfikacji marki.

– łatwość w użyciu, lokowaniu; naklejkę można użyć i przylepić właściwie do każdej osuszonej i oczyszczonej powierzchni. 

Zastosowanie naklejek firmowych 

Naklejki reklamowe mogą sprawdzić się na wiele sposobów. To bardzo prosty materiał promocyjny, który jednocześnie może zawierać w sobie wiele zastosowań. Nietuzinkowy design i żywa kolorystka z pewnością będzie świetnym dopełnieniem tego typu produktu.

Zastosowania naklejek:

– funkcja reklamowa; mogą posłużyć jako reklama danej marki w przestrzeni publicznej,

– etykieta; naklejka może spełnić funkcję informacyjną i posłużyć jako opis składuj produktu spożywczego,

– element brandingu,

– podziękowanie za złożenie zamówienia; często nalepki dodawane są, jako forma upominku dla klienta,

– akcje promocyjne; zbieranie naklejek, by otrzymać w cenie promocyjnej dany produkt – szczególnie spopularyzowane w dużych marketach,

– branża logistyczna; nalepki służą do oznakowywania towarów.