O Loco Commercial

Loco Commercial to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży usług takich, jak wynajem, sprzedaż, zakup, komercjalizacja lokali usługowych, działek i parków handlowych. Firma specjalizuje się w kompleksowych usługach doradczych dla podmiotów zainteresowanych zakupem lub wynajmem obiektu komercyjnego. Wynajem nieruchomości komercyjnych Warszawa to najczęściej zlecana usługa, która cieszy się bardzo dużym powodzeniem. Czym wyróżnia się biuro nieruchomości komercyjnych? Przede wszystkim pasją do swojej pracy, doświadczeniem, wiedzą oraz skutecznym modelem działania wypracowanym przez lata w tej branży. Firmę obdarzyło zaufanie wielu klientów indywidualnych, prywatnych, a także deweloperzy. Jeżeli nie wiesz, jak sprzedaż, poszukać lub wynająć lokal pod inwestycję, skorzystaj z doradztwa specjalistów z Loco Commercial, którzy zajmują się obsługą transakcji zakupu, sprzedaży oraz najmu lokali usługowych. 

 

Jak pracuje biuro nieruchomości komercyjnych Loco Commercial?

Zanim klient otrzyma plik dokumentów, specjaliści zawsze dokonują analizy danego zlecenia. Portfolio dla klienta jest zawsze kompletne i zawiera wszystkie informacje dotyczące podziału, koncepcji, decyzji administracyjnych,. Co więcej, dołączone zostają propozycje i rozwiązania pod kątem planistycznym, technicznym, komercyjnym i prawnym. Firma przyjmuje zlecenia od podmiotów indywidualnych, inwestorów strategicznych oraz funduszom inwestycyjnym. Tak naprawdę zlecenia spływają z całej Polski, nie tylko z Warszawy. Specjaliści mają na uwadze zawsze dobro i zadowolenie klienta, dlatego też pomagają w wyborze najbardziej atrakcyjnych i ekonomicznych rozwiązań. Wynajem nieruchomości  komercyjnych Warszawa nigdy nie był tak prosty, jak z pomocą specjalistów z Loco Commercial. 

 

Jak prezentuje się proces wynajmu lokalu?

 

Specjaliści dokonują analizy popytu oraz rynku wynajmu nieruchomości komercyjnych. Co więcej, przykłada się uwagę do marketingu nieruchomości, czyli mamy na myśli oryginalny branding, reklamę i promocję w wielu środkach przekazu masowego. Dąży się do promocji nieruchomości wśród współpracujących najemców sieciowych.