Prowadzisz biznes w internecie lub blog, ale nie masz czasu albo umiejętności, aby zatroszczyć się o wypełnienie go odpowiednią treścią? Nic nie szkodzi. Jeśli tylko jesteś w stanie zainwestować niewielkie pieniądze, problem szybko zniknie.
Zamieść ofertę lub sprawdź ogłoszenia
W sieci roi się od ogłoszeń copywriterów, którzy szukają zleceń. Szukać ich można, chociażby w serwisie Olx.pl, na Gumtree.pl albo Gratka.pl. Zwykle każdy podaje, w jakiego rodzaju tekstach się specjalizuje, jakie ma doświadczenie i gdzie zdobyte. Niemały procent spośród nich może też przygotować treści w języku angielskim, więc można upiec dwie pieczenie na jednym ogniu i załatwić sobie content w obcym języku.
Przeglądanie ogłoszeń może być czasochłonne, więc można po prostu wpisać w Google’a odpowiednią frazę albo jeszcze lepiej, stworzyć odpowiedni Google Alert (np. „copywriter artykuły sponsorowane”, „copywriter teksty SEO”, „copywriter opisy produktowe”), odpowiednio go skonfigurować i potem jedynie sprawdzać, jakie odpowiedzi przychodzą na skrzynkę mailową.
Giełdy tekstów
Zamiast poszukiwać pojedynczych copywriterów freelancerów, można od razu odwiedzić takie miejsca w sieci, które specjalizują się w dostarczaniu takiego contentu, jaki klient sobie zażyczy. Są to tak zwane giełdy tekstów, które działają na bardzo klarownych zasadach, w sposób mocno automatyzowanym, a do tego świadczą usługi za sensowne pieniądze. Renomą cieszą się, chociażby takie platformy jak Text Bookers, Good Content, Gieldatekstow.pl (tu kupuje się już gotowe teksty), SEOtxt.pl.
Platformy dla freelancerów
W poszukiwaniu osób, które stworzą wartościowe treści na twoje potrzeby, warto też wybrać się na platformy dla freelancerów, na których z pewnością będzie można znaleźć oferty od copywriterów. Do takich należą chociażby Outwork.pl albo Useme.eu.