Namioty reklamowe – czym tak naprawdę są?

Handlowe wersje namiotów wielkopowierzchniowych nie posiadają nadrukowanych reklam. Są świetną formą robienia eventów i promocji, jednak na ich materiale nie ma loga Twojej firmy czy innych treści reklamowych. Namioty reklamowe są bardziej rozbudowaną wersją takich namiotów. Dlaczego warto w nie zainwestować?

Namioty handlowe są bardzo popularną formą robienia zewnętrznych wydarzeń. Dzięki temu możesz zorganizować firmową imprezę czy afterparty po wydarzeniu w komfortowych warunkach, poza budynkiem. Mogą służyć też do organizacji imprez okolicznościowych takich jak urodziny czy wesela. Namioty reklamowe mają trochę inną funkcję.

Do czego przydadzą się namioty reklamowe?

Namioty reklamowe to wielkopowierzchniowe namioty dokładnie takie jak handlowe, z tą różnicą że zamiast białego koloru posiadają reklamowe nadruki. Są idealną opcją reklamową na różnego rodzaju wydarzeniach. Mogą pomóc w zapamiętaniu logotypu lub ważnych informacji przez potencjalnych Klientów.

Pamiętaj jednak, że nadruk na tego typu materiałach musi być bardzo wytrzymały i odporny na warunki atmosferyczne jak słońce czy deszcz. Namioty handlowe są bowiem bardzo często narażone na skrajną pogodę, która nie powinna go jednak uszkodzić. Również sposób czyszczenia powinien być prosty. 

Zwróć uwagę na konstrukcję

Jeżeli kupujesz namiot handlowy z nadrukami, to postaw na konstrukcje z wysokiej klasy materiałów. Namioty reklamowe powinny być zrobione z elementów, które zapewniają stabilne stanie i odporność np. przed wiatrem. Unikaj więc najtańszych, chińskich, plastikowych części do namiotów, które szybko się popsują i będą jednorazowym wydatkiem. Postaw na konstrukcje stalowe i aluminiowe – wyjątkowo stabilne, mocne, a jednocześnie odporne na korozję. Aluminiowe słupy są przy okazji bardzo lekkie. 

Pamiętaj, że zdecydowanie masz wybór. Zainwestuj w wysokiej klasy namioty reklamowe i ciesz się promocją Twojej firmy wewnątrz i na zewnątrz, w praktycznie każdych warunkach – nawet tych najtrudniejszych!